perjantai 24. huhtikuuta 2009

Neste Oil lähti mukaan konseptiin!

Subin eilen torstaina seminaarissaan julkaisema uudenlainen markkinointikonsepti on saanut innostuneen vastaanoton asiakkaiden keskuudessa. Heti seminaarin loppuhetkillä Neste Oilin markkinointijohtaja Sirpa Tuomi ilmoitti, että yritys lähtee ensimmäisenä mukaan yhteistyöhön!

"Idea kuulostaa juuri siltä, mitä olemme mainostajana jo odottaneet. Subin markkinointikonsepti tarjoaa mahdollisuuden olla mukana ainutlaatuisessa ilmiössä ja kokemuksessa, luomassa jotain aivan uutta ", iloitsee Sirpa Tuomi.

"Neste Oil on oman toimialansa laatujohtaja ja edelläkävijä. Osallistuminen konseptiin vahvistaa edelleen brändiämme edelläkävijänä, sekä innovatiivisena että ympäristövastuullisena toimijana. Yrityksemme ei ole ollut aikaisemmin mukana kovinkaan paljon yhteisöllisten medioiden puolella, mikä taas on mahdollista tässä konseptissa. Osallistuminen tarjoaa siten mahdollisuuden tavoittaa uutta kohderyhmää. Neste Oil on yritys, jossa arvostetaan uudistumista, ja haluamme uudistua myös markkinoinnissa", Tuomi perustelee.

Myös toinen yhteistyöpaikka sovittiin torstaina. Näin ollen Subin konseptiin on enää kaksi paikkaa jäljellä.

"Olen erittäin iloinen, että olemme Subilla todellakin kuunnelleet markkinoiden toiveita hyvin, ja olemme jo tässä vaiheessa saaneet kaksi kumppania mukaan. Seminaarissa oli muutenkin asiakkaiden keskuudessa innostunut ja positiivinen vire", toteaa Subin myyntijohtaja Virpi Leskinen tyytyväisenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti