torstai 23. huhtikuuta 2009

Sub julkaisi uuden markkinointikonseptin!

Sub julkisti tämän aamun seminaarissaan uudenlaisen sisältö- ja markkinointikonseptin: tavoitteena on luoda yhdessä neljän asiakkaan kanssa monimediallista sisältöä julkaistavaksi vuonna 2010. Suomessa ei ole aikaisemmin luotu näin laajaa, neljän tasavertaisen asiakkaan yhteistä branded content -sisältökokonaisuutta. Branded content, eli yrityksen tai brändin kanssa integroidusti rakentuva sisältö, käsittää tavallisesti yhden kumppanin näkyvyyden omassa sisällössään. Jotta neljä erilaista brändiä istuisi sulassa sovussa sisältöä ideoidessa, on konseptin yhteisenä tavoitteena luoda hyvää ympärillemme brändien yhtenevien arvomaailmojen pohjalta.


"Branded content ei ole mikään uusi juttu, mutta se että neljä asiakasta pääsee yhdessä luomaan mediasisältöä sekä parempaa huomista taantuman synkentämään Suomeen, on uutta. Asiakas saa panostuksellaan muun muassa monipuolisesti integroitua tunnistenäkyvyyttä. Konseptissa on ainutlaatuista myös se, että kumppanit saavat sisällön kautta yrityksensä tai brändinsä arvot paremmin julkisuuteen", Subin myyntijohtaja Virpi Leskinen listaa hankkeen etuja.


Neljän asiakkaan yhdessä ideoima sisältö voi jalkautua asiakkaiden toiveista televisioon, nettiin, sosiaalisiin medioihin tai jopa peliksi. Tarkoituksena on luoda aidosti monimediallinen sisältö, joka täyttää kanavan asettamat laadulliset kriteerit.


"Emme aio sitoa kumppaneita vain televisiosisällön luomiseen, vaan monimediallisena brändinä Sub tarjoaa mahdollisuuden muun muassa vahvaan nettinäkyvyyteen. Tässä on siis ainutlaatuinen tilaisuus visionääreille ja edelläkävijöille lähteä mukaan luomaan kanssamme tulevaisuuden mediaa", painottaa Subin kanavajohtaja Maaretta Tukiainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti